Скажіть що-небудь
Нічого не знайдено, повторіть текст ще раз
Де ви знаходитесь територіально та як мені вас знайти у Києві? Як я можу побачити товар "наживо"?
DOMOPOLIS – міжнародна торгова компанія. Наш офіс та склад знаходяться в Німеччині. Доставку замовлень по Києву та відправку до регіонів виконує кур'єрська служба.
З асортиментом продукції ви можете ознайомитися у нас на сайті, ми намагаємось надавати найповнішу та найточнішу інформацію від виробників про представлені в інтернет-магазині товари. Додатково цікаві деталі можна уточнити у менеджера або в нашому call-центрі.
Чи гарантуєте ви, що замовлені мною товари відомих брендів оригінальні/зроблені у Німеччині/не підробка?
DOMOPOLIS цінує свою репутацію серед клієнтів, ми гарантуємо якість та справжність всіх товарів представлених у магазині. Інтернет-магазин працює безпосередньо з виробниками продукції у кількох країнах Європи.
Скільки триває виконання замовлення?
У середньому термін доставки становить 7-10 днів із моменту оформлення замовлення. Якщо товар потрібен на подарунок, у короткий термін, у вас є можливість вибрати будь-який товар з розділу Подарунки з експрес-доставкою, продукти представлені там можуть бути доставлені протягом 1-2 днів.
Я зробив замовлення на сайті, як довго чекати дзвінка менеджера інтернет-магазину?
Замовлення приймаються дотримуючись черги, менеджеру знадобиться від 10 до 60 хвилин часу, щоб уточнити деталі про наявність та термін поставки Вашого замовлення. Як тільки наш співробітник буде володіти всією інформацією про товар, що Вас цікавить, він зв'яжеться з Вами.
Я оформив замовлення, але потім вибрав ще один товар, чи можна додати його до мого замовлення?
Є кілька варіантів, виберіть який для Вас буде зручнішим:
Можна в телефонному режимі продиктувати менеджеру, що додати до замовлення (якщо там одна або кілька одиниць);
Також Ви можете оформити нове замовлення, коли менеджер буде зв'язуватися з Вами. Він об'єднає Ваші замовлення та скаже підсумкову суму обох замовлень (якщо до замовлення додавати багато позицій, різних кольорів, різної кількості тощо).
Які типи доставки?
Ця інформація викладена у розділі «Доставка».
Як я можу сплатити за товар?
Розрахуватися за покупку можна готівковим та безготівковим способом. Якщо доставка здійснюється в регіони країни, ви можете зробити повну або часткову передоплату за розміром часткової передоплати. З цією інформацією Ви можете ознайомитися на сторінці «Оплата», або ж у кошику при оформленні замовлення.
Чи потрібна мені реєстрація на сайті для того, щоб зробити покупку на сайті?
Ні, реєструватися на сайті для здійснення покупки зовсім не обов'язково. Оформити замовлення можна телефоном або через e-mail. Проте реєстрація на сайті дає можливість брати участь у бонусних програмах, акціях, а також отримати дисконтну картку.
Чому так довго доставки?
Наша компанія працює безпосередньо з виробниками продукції у Німеччині та інших країнах Європи. Наш головний склад знаходиться в Німеччині, звідки ми доставляємо Ваші замовлення під кожного клієнта індивідуально. Після підтвердження замовлення ми резервуємо потрібний Вам товар на складі в Німеччині та гарантуємо доставити замовлення в обумовлений термін.
Як можна повернути товар, які гарантії?
Інформація про це викладена у розділі «Повернення».
Часті питання про бонусну програму DOMOPOLIS
Як стати учасником бонусної програми?
Для участі необхідно зареєструватись на сайті https://domopolis.com.ua/. Вся інформація про суму доступних бонусів та дату їх нарахування/згоряння відображається в особистому кабінеті.
Які переваги участі у програмі?
За кожну покупку вам нараховуються бонуси від 3 до 25%, які можна використовувати для оплати до 50% вартості нового замовлення.
Де подивитися кількість бонусів, що накопичилися?
Вся інформація про суму доступних бонусів та дату їх нарахування/згоряння відображається в особистому кабінеті у розділі «Мої бонуси». Для цього необхідно бути зареєстрованим на сайті https://domopolis.com.ua.
Коли бонуси з'являться на моєму рахунку?
Бонуси на рахунок покупця нараховуються через 14 днів із моменту покупки. Досі вони неактивні. Статус замовлення має бути "Виконаний".
Баланс можна перевірити в особистому кабінеті розділу «Мої бонуси». Бонуси за відгуки нараховуються упродовж 7 днів після публікації на сайті.
Який термін дії бонусів?
Термін дії бонусів складає 90 днів. Після закінчення цього терміну бонуси будуть анульовані. Повідомлення про те, що закінчується термін використання бонусів, ви отримаєте на електронну пошту. Термін дії бонусів, які нараховані за акціями або спеціальними пропозиціями, може змінюватись в залежності від умов акції.
На що можна витратити бонуси?
Нагромадженими бонусами можна сплатити до 50% вартості наступних покупок.
Неможливо використовувати бонуси, якщо:
ви купуєте подарунковий сертифікат;
у картці товару зазначено інформацію про те, що використання бонусів недоступне;
товар бере участь в акції з подарунком;
у замовленні використовується промокод на знижку.
Як використати бонуси?
При оформленні замовлення бажану кількість бонусів необхідно ввести у поле. За наявності зазначеної суми бонуси буде списано з балансу, а сума до оплати автоматично перерахується.
Розрахунок: 1 бонусна ₴ = 1 гривня.
Чому я не можу використати бонуси?
Бонуси не застосовуються у таких випадках:
ви купуєте подарунковий сертифікат;
у картці товару зазначено інформацію про те, що використання бонусів недоступне;
товар бере участь в акції з подарунком;
у замовленні використовується промокод.
Чому мені не нарахували бонуси?
Бонуси не нараховуються, якщо:
ви купуєте подарунковий сертифікат;
у картці товару зазначено інформацію про те, що нарахування бонусів недоступне;
товар бере участь в акції з подарунком;
замовлення оформлено за телефоном за допомогою call-центру, а не через особистий кабінет.
Як отримати бонуси за відгуки?
Всю інформацію про бонусну програму за відгук можна знайти в картці товару в розділі «Відгуки покупців». Обов'язкові умови для нарахування:
Ви купили товар, для якого пишете відгук (статус замовлення має бути «Виконаний»);
статус товару на сайті має бути «В наявності»;
відгук повинен бути корисним, інформативним та унікальним, не повинен містити спаму, дублювати інші коментарі та копіювати інформацію з інших джерел;
максимальна кількість «бонусних» відгуків для одного користувача на місяць – 10 штук;
бонуси нараховуються протягом 7 днів після публікації відгуку на сайті.
Вся інформація про суму бонусів за відгуки, терміни використання та інші деталі можна знайти в особистому кабінеті. Також, зверніть увагу, що Адміністрація сайту залишає за собою право блокувати відгуки покупців, які залишають багато схожих коментарів, відповідно до правил про дублі та беззмістовні відгуки.
Якщо я оформлю повернення, то мені повернуть бонуси?
Якщо замовлення були використані бонуси, при оформленні повернення вони повертаються на бонусний рахунок.
Якщо за купівлю товару було нараховано бонуси, у разі повернення їх буде списано.
Де можна побачити товари з бонусами?
Товари, що беруть участь у бонусній програмі, відмічені на сайті спеціальними символами із зазначенням суми бонусів.
Будь-ласка, авторизуйтесь чи зареєструйтесь для того, щоб користуватись списком обраних товарів